MARINE DIESEL ENGINE VIBRATION
Αικατερίνη Χούλη
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ) Η ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΟΝΗΣΗ. Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ (ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ).Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΧΗΡΗ (ΜΕ ΑΝΤΗΧΗΣΗ) ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Η ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙ.Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ,ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ, ΑΠΟΣΒΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ.
Η ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ, ΕΝΩ Η Η ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΗ ΔΥΜΑΜΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ (ΕΠΙΖΗΜΙΕΣ), ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ (ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ) ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΗΧΗΡΗ ΔΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ.H ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ (ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ, ΚΑΝΟΝΙΖΟΝΤΑΣ (ΔΙΕΥΘΕΤΩΝΤΑΣ ) ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΧΟΜΕΡΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΒΑΣΕΩΝ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΟΥΝ Η ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ. ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ (ΕΝΩΝΟΥΝ) ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΚΟΙΝΩΣ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΘΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΥΡΙΩΣ ΟΦΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΩΣΤΗΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ , ΤΙΣ ΑΝΤΛΙΕΣ , ΤΑ ΖΕΥΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΛΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ (ΦΑΝΙΑ), ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ , ΤΙΣ ΑΝΤΛΙΕΣ, ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΛΥΜΜΑΤΩΝ( ΣΚΑΤΙΕ…), ΤΙΣ ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΒΑΣΕΙΣ , ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ(ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ) ΤΗΝ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ (ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΟΝΗΣΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΕΓΕΡΣΗΣ (ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ): ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΠΕΛΛΕΣ. ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ (ΚΟΜΜΑΤΙΑ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΕ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΙΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ (ΕΝΩΣΕΙΣ). ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΑΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΟΙΚΙΛΛΟΙ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΞΟΝΙΚΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΙΚΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΣΤΡΕΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΔΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΟΝΗΣΗ.
ΣΕΛ 340 ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ 1ΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ε ΕΞΑΜΗΝΟ
Λιγότερα
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ) Η ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΟΝΗΣΗ. Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ (ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ).Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΧΗΡΗ (ΜΕ ΑΝΤΗΧΗΣΗ) ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Η ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙ.Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ,ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ, ΑΠΟΣΒΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ.
Η ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ, ΕΝΩ Η Η ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΗ ΔΥΜΑΜΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ (ΕΠΙΖΗΜΙΕΣ), ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ (ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ) ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΗΧΗΡΗ ΔΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ) Η ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΟΝΗΣΗ. Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ (ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ).Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΧΗΡΗ (ΜΕ ΑΝΤΗΧΗΣΗ) ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Η ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙ.Η ΔΟΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ,ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ, ΑΠΟΣΒΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ.
Η ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ, ΕΝΩ Η Η ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΗ ΔΥΜΑΜΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ (ΕΠΙΖΗΜΙΕΣ), ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ (ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ) ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΗΧΗΡΗ ΔΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -