ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ Ι ( Ε ΕΞΑΜΗΝΟΥ ) & ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΙΙ ( ΣΤ ΕΞΑΜΗΝΟΥ )
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ Ε ΄
- Υπολογισμός της τελικής Ευστάθειας του πλοίου GoM ( προσθαφαίρεση βαρών )
- Ασκήσεις Αναρτημένων βαρών ( φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά )
- Υπολογισμός KG2 ( παρτίδες φορτίων με διαφορετικό SF , η μία πάνω από την άλλη )
- Κλίσεις ( Θετική Ευστάθεια – Μηδενική Ευστάθεια – Αρνητική Ευστάθεια )
- Υπολογισμός τελικής κλίσης ( μετά από μεταβολές βαρών )
- Εξισορρόπηση κλίσης με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Μοίρασμα φορτίου για εξισορρόπηση κλίσης
- Επίτευξη επιθυμητής ευστάθειας απόπλου ή κατάπλου , με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Πείραμα Ευστάθειας
- Υπολογισμός νέου βυθίσματος από την μεριά της κλίσης
- Υπολογισμός μοχλοβραχιόνων για χάραξη καμπύλης στατικής ευστάθειας (ΚΣΕ)
- Υπολογισμός διορθωμένων μοχλοβραχιόνων έπειτα από μετατόπιση φορτίου
- Διόρθωση ΚΣΕ για οριζόντια μετατόπιση φορτίου ( διόρθωση λ0 – λ40 )
- Υπολογισμός ( μέτρηση ) στοιχείων ( Αρχικοί Μοχλοβραχίονες – Διορθωμένοι Μοχλοβραχίονες – θmax – Vanishing Angle – Angle of Heel – GoM ) , από το σχήμα των καμπύλων . Μετασχηματισμός καμπύλης με βάση τους τελικούς μοχλοβραχίονες ( Net GEZ ) .
- Κριτήρια Ευστάθειας ( General Intact stability Criteria ) – Κανόνας Simpson .
- Βασικοί ορισμοί ( Buoyancy Center – Floatation Center – Coefficient Block – Waterplane Coefficient - MTC κλπ )
- ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΚΕΦ. 1 : 1,2 1,5 1,6
ΚΕΦ 2 : 2,2 2,4
ΚΕΦ 5 : 5,6 5,7
ΚΕΦ 6 : 6,2 6,6
ΚΕΦ 7 : 7,1 7,5
ΚΕΦ 8 : 8,2 8,5,3 8,5,4 8,5,7 8,6 8,8
8,9 ( εγκάρσια κλίση και μέθοδοι διόρθωσης 8,11 8,12 8,13 ( ασκήσεις )
8,14
ΚΕΦ 9 : 9,1 9,4
ΚΕΦ 10 : 10,1 10,8 10,9,3 10,11
ΚΕΦ 13 : 13,1 13,2 13,3 13,4 (1) (2 ) ( 4 ) 13,5
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΣΤ ΄
- Υπολογισμός αρχικού LCG του πλοίου καθώς και τελικού LCG ( προσθαφαίρεση βαρών ) και υπολογισμός τελικών βυθισμάτων με LCG & LCB ( BG ) .
- Draft Survey
- Υπολογισμός βυθισμάτων ΠΛ - ΠΜ από μία πυκνότητα σε άλλη πυκνότητα
- Επιθυμητή Διαγωγή με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Μοίρασμα υπόλοιπου φορτίου ( φόρτωση ή εκφόρτωση ) σε δύο αμπάρια για επίτευξη επιθυμητής Διαγωγής
- Υπολογισμός βυθισμάτων απόπλου για άφιξη με επιθυμητή Διαγωγή ( καταναλώσεις ταξιδίου ) ( και σε άλλη πυκνότητα )
- Υπολογισμός βυθισμάτων απόπλου και μοίρασμα φορτίου σε λιμάνι Α για άφιξη με επιθυμητή Διαγωγή σε λιμάνι Β σε άλλη πυκνότητα
- Σιτηρά : ( GHM διόρθωση λ0 – λ40 ) Maximum Allowable Heeling Moments
- Δεξαμενισμός .
- Υπολογισμός ( μέτρηση ) στοιχείων ( Αρχικοί Μοχλοβραχίονες – Διορθωμένοι Μοχλοβραχίονες – θmax – Vanishing Angle – Angle of Heel – GoM ) , από το σχήμα των καμπύλων . Μετασχηματισμός καμπύλης με βάση τους τελικούς μοχλοβραχίονες ( Net GEZ ) .
- Κριτήρια Ευστάθειας ( General Intact stability Criteria ) – Κανόνας Simpson .
- Βασικοί ορισμοί Damage Stability : Permeability – Bulkhead Deck – Margin Line – Floodable Length .
- MSC Circ. 1228 : Ορισμοί Riding / Surfing / Broaching to – Synchronouw Rolling Motion – Parametric Rolling
- ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΚΕΦ. 1 : 1,2 1,5 1,6
ΚΕΦ 2 : 2,2 2,4
ΚΕΦ 5 : 5,6 5,7
ΚΕΦ 6 : 6,2 6,3 6,4 6,6
ΚΕΦ 7 : 7,1 7,4 7,5 7,6 7,9 7,10
ΚΕΦ 8 : 8,2 8,5,3 8,5,4 8,5,7 8,6 8,8
8,9 ( εγκάρσια κλίση και μέθοδοι διόρθωσης 8,11 8,12 8,13 ( ασκήσεις )
8,14
ΚΕΦ 9 : 9,1 9,4
ΚΕΦ 10 : 10,1 10,8 10,9,3 10,11
ΚΕΦ 12 : ΟΛΟ ( εκτός των παραδειγμάτων )
ΚΕΦ 13 : 13,1 13,2 13,3 13,4 (1) (2 ) ( 4 ) 13,5 13,9,3 13,9,4 13,10,3
Λιγότερα
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ Ε ΄
- Υπολογισμός της τελικής Ευστάθειας του πλοίου GoM ( προσθαφαίρεση βαρών )
- Ασκήσεις Αναρτημένων βαρών ( φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά )
- Υπολογισμός KG2 ( παρτίδες φορτίων με διαφορετικό SF , η μία πάνω από την άλλη )
- Κλίσεις ( Θετική Ευστάθεια – Μηδενική Ευστάθεια – Αρνητική Ευστάθεια )
- Υπολογισμός τελικής κλίσης ( μετά από μεταβολές βαρών )
- Εξισορρόπηση κλίσης με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Μοίρασμα φορτίου για εξισορρόπηση κλίσης
- Επίτευξη επιθυμητής ευστάθειας απόπλου ή κατάπλου , με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Πείραμα Ευστάθειας
- Υπολογισμός νέου βυθίσματος από την μεριά της κλίσης
- Υπολογισμός μοχλοβραχιόνων για χάραξη καμπύλης στατικής ευστάθειας (ΚΣΕ)
- Υπολογισμός διορθωμένων μοχλοβραχιόνων έπειτα από μετατόπιση φορτίου
- Διόρθωση ΚΣΕ για οριζόντια μετατόπιση φορτίου ( διόρθωση λ0 – λ40 )
- Υπολογισμός ( μέτρηση ) στοιχείων ( Αρχικοί Μοχλοβραχίονες – Διορθωμένοι Μοχλοβραχίονες – θmax – Vanishing Angle – Angle of Heel – GoM ) , από το σχήμα
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ Ε ΄
- Υπολογισμός της τελικής Ευστάθειας του πλοίου GoM ( προσθαφαίρεση βαρών )
- Ασκήσεις Αναρτημένων βαρών ( φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά )
- Υπολογισμός KG2 ( παρτίδες φορτίων με διαφορετικό SF , η μία πάνω από την άλλη )
- Κλίσεις ( Θετική Ευστάθεια – Μηδενική Ευστάθεια – Αρνητική Ευστάθεια )
- Υπολογισμός τελικής κλίσης ( μετά από μεταβολές βαρών )
- Εξισορρόπηση κλίσης με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Μοίρασμα φορτίου για εξισορρόπηση κλίσης
- Επίτευξη επιθυμητής ευστάθειας απόπλου ή κατάπλου , με φόρτωση – εκφόρτωση – μεταφορά βάρους
- Πείραμα Ευστάθειας
- Υπολογισμός νέου βυθίσματος από την μεριά της κλίσης
- Υπολογισμός μοχλοβραχιόνων για χάραξη καμπύλης στατικής ευστάθειας (ΚΣΕ)
- Υπολογισμός διορθωμένων μοχλοβραχιόνων έπειτα από μετατόπιση φορτίου
- Διόρθωση ΚΣΕ για οριζόντια μετατόπιση φορτίου ( διόρθωση λ0 – λ40 )
- Υπολογισμός ( μέτρηση ) στοιχείων ( Αρχικοί Μοχλοβραχίονες – Διορθωμένοι Μοχλοβραχίονες – θmax – Vanishing Angle – Angle of Heel – GoM ) , από το σχήμα
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -