«Έναρξη λειτουργίας της ψηφιακής υπηρεσίας Mynaftilialive για προγραμματισμό ηλεκτρονικών ραντεβού στο Τμήμα Δ’ (Έκδοσης Αποδεικτικών Ναυτικής Ικανότητας της Δ.ΕΚ.Ν.)».
- Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2025 -
  1. Σας γνωρίζεται ότι τίθεται σε παραγωγική λειτουργία, από 15η Δεκεμβρίου 2025, η ψηφιακή υπηρεσία MyNaftiliaLive – Ναυτική Ικανότητα για τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών ραντεβού εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία στο Τμήμα Δ΄ (Έκδοσης Ναυτικών Πιστοποιητικών) της Δ.Ε.Κ.Ν., μέσω του επίσημου ηλεκτρονικού ιστότοπου https://www.gsis.gr/myNAFTILIAlive .
  2. Η υπηρεσία παρέχει σε ναυτικούς και νόμιμους εκπροσώπους δυνατότητα ηλεκτρονικής κράτησης ραντεβού, σε ορισμένη ημέρα και ώρα, για διαδικασίες αρμοδιότητας του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ναυτικών. Στόχος είναι η έγκαιρη και βέλτιστη εξυπηρέτηση, με σαφές πλαίσιο λειτουργίας και προτεραιοποίησης.
  3. Το ωράριο εξυπηρέτησης θα λειτουργήσει ως εξής (μεταβατικό σχήμα): Κατά τον πρώτο μήνα εφαρμογής (15/12/2025 – 16/01/2026) τα ραντεβού θα διενεργούνται από 08:30 έως 13:00, ενώ το διάστημα 13:00–13:30 διατίθεται αποκλειστικά για επείγουσες/έκτακτες περιπτώσεις χωρίς ραντεβού, με χωριστή σειρά προτεραιότητας. Μετά τον πρώτο μήνα, δηλαδή από 19/01/2026, τα ραντεβού θα διενεργούνται από 08:30 έως 13:30. Η διάρκεια κάθε ραντεβού είναι είκοσι (20’) λεπτά.
  4. Οι κρατήσεις ραντεβού θα πραγματοποιούνται από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και έως 30 ημέρες μεταγενέστερα (ημερολογιακά). Η ακύρωση επιτρέπεται έως 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα. Με την επιβεβαίωση κράτησης αποστέλλεται μήνυμα (email) στον ενδιαφερόμενο.
  5. Τίθεται ανώτατο όριο δύο (2) ραντεβού ημερησίως ανά ενδιαφερόμενο (ναυτικός ή νόμιμος εκπρόσωπος). Κάθε ραντεβού αντιστοιχεί σε ένα (1) φυσικό πρόσωπο με πλήρη και ακριβή καταχώριση στοιχείων. Η εκπροσώπηση απαιτεί νόμιμη εξουσιοδότηση. Καταχρηστική πολυδιάσπαση ήτοι ενδεικτικά: πολλαπλές κρατήσεις την ίδιαημέρα σε διαφορετικές θυρίδες, χρήση πολλών λογαριασμών/παραλλαγών στοιχείων, αλλαγή προσώπου/υπόθεσης για διατήρηση δεσμευμένου διαστήματος (slot), δεν θα γίνεται δεκτή, ενώ τα επιπλέον ραντεβού θα ακυρώνονται.
  6. Για τεκμηριωμένες επείγουσες περιπτώσεις, όπως, ενδεικτικά, επικείμενη έκτακτη ναυτολόγηση, δυσχερής/χρονοβόρα μετακίνηση του ναυτικού, θα απαιτείται προσκόμιση επιστολής εργοδότριας εταιρείας (πρόσληψη/ναυτολόγηση), καθώς και αποδεικτικά μετακίνησης (π.χ. εισιτήρια). Η εξυπηρέτηση θα γίνεται στο ορισμένο διάστημα επείγοντος, με χωριστή σειρά προτεραιότητας, θα τηρείται ειδικός κατάλογος επείγοντος (αιτία, χρόνος, αποτέλεσμα) και θα διενεργείται σε αυστηρό χρονικό πλαίσιο το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 20 λεπτά της ώρας, μετά το πέρας της εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών ραντεβού.
  7. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα γίνεται μέσω κωδικών Τaxisnet. Κατά την κράτηση δηλώνονται: (α) στοιχεία επικοινωνίας ναυτικού, (β) είδος αιτήματος, (γ) στοιχεία εκπροσώπου. Στο ραντεβού επιδεικνύεται ταυτοποιητικό έγγραφο καθώς και η νόμιμη εξουσιοδότηση, για τους εκπροσώπους των ναυτικών.