1. Κυριαρχικά δικαιώματα στη θάλασσα.
2. Αποτελέσματα της εφαρμογής του ISPS code στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
3. SOLAS
4. AOZ και το θέμα της Κύπρου
5. Ελλείψεις πλοίων βάσει επιθεωρήσεων λιμενικών αρχών PARIS MOU και TOKYO MOU
6. Είδη ασφάλειας πλοίων
7. Κανόνες και πρότυπα ασφάλειας σε Επιβατηγά Πλοία
8. Οικονομικές ζώνες κρατών. Ορισμοί. οριοθέτηση και εκμετάλλευση αυτών
9. Νομοθεσία και εφαρμογή οικολογικών χρωμάτων στη βαφή των πλοίων
10. Πειθαρχικό και Ναυτικό Δικαιο στη Ναυτική Εργασία
11. Το ζήτημα της οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών στο δίκαιο της θάλασσας και η διεθνής νομολογία
12. Οι δικαιοδοσίες και οι αρμοδιότητες του παράκτιου κράτους και του κράτους σημαίας πλοίου στις υφιστάμανες θαλάσσιες ζώνες
13. ISPS Εφαρμογή και αντίκτυπος στη Ναυτιλία
14. Επιθεωρήσεις PSC
15. Η συμβολή του ISM code στη Ναυτιλία
16. ISM Αναγκαιότητα ή πολυτέλεια
17. Νομοθετικό και οργανωτικό πλαίσιο της Κυπριακής Ναυτιλίας
18. Υφαλοκρηπίδα και η σημασία καθορισμού της
19. Σύστημα διαχείρισης υγείας και ασφάλειας στα πλοία
20. Νηογνόμωνες
21. Διεθνής κώδικας για την ασφάλεια των πλοίων και των λιμενικών εγκαταστάσεων
22. Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (EMSA)
23. Η δημιουργία και η εφαρμογή του ISPS
24. Η ναυτιλία σε σχέση με παράνομες αντισυμβατικιές δραστηριότητες
25. Ναυτική Εταιρία του ν 959/1979
26. Ναυτιλιακές Εταιρίες. Οργάνωση και φορολογία
27. Έλεγχοι στα πλοία από τις αρμόδιες αρχές ανά τον κόσμο
28. Επιθεωρήσεις USCG σύμφωνα με CFR
29. Η διαμεσολάβηση στο χώρο της Ναυτιλίας
30. Πρόγραμμα SIRE και επιθεωρήσεις πλοίων σύμφωνα με VIQ
31. Προγράμματα SIRE, CDI και RIGHTSHIP
32. Σταλίες, επισταλίες και απορρέοντα νομικά ζητήματα
33. Ναυτικά ατυχήματα, ναυτασφάλιση και αστική ευθύνη
34. Εφαρμογή της MARPOL, μελέτη ατυχημάτων
35. Τήρηση διεθνών κανονισμών από πλοία και ναυτιλιακές εταιρίες
36. Εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την οδηγία 802/16 της ΕΕ
37. Επιθεώρηση πιστοποίηση συντήρηση σωσιβιων λέμβων
38. Έλεγχοι και επιθεωρήσεις πλοίων
39. Διεθνείς οργανισμοί και φορείς ρύθμισης της Ναυτιλίας
40. Επίδραση της υποχρέωσης τήρησης των νέων ορίων αερίων ρύπων στην οικονομική απόδοση του στόλου
41.